Data en tijden
Jullie worden op maandag 3 juli 2006 om 10.30u verwacht in Amersfoort. Natuurlijk volgen jullie de routebeschrijving die achter in dit boekje staat. Je komt namelijk uit op een speciale indianenverzamelplaats bij een speeltuin en dus niet bij het kampgebouw! Kom niet te vroeg, want dan moet je lang wachten.

Als jullie aankomen in Amersfoort, worden jullie gedropt. Zo kunnen jullie de omgeving verkennen en zelf het kampgebouw vinden.
Tijdens de dropping zullen je ouders je spullen naar het kampgebouw brengen, om daarna weer terug naar huis te gaan. Hierna zullen wij het kamp officieel gaan openen.
Dat betekent dus ook dat je op de parkeerplaats van het droppunt afscheid moet nemen van je ouders.

Jullie mogen weer opgehaald worden op vrijdag 7 juli, om 15.00u. Ook hier geldt weer voor de ouders: kom niet te vroeg. We hebben een overvol programma, dat echt doorloopt tot 15.00u.

Het lijkt ons gemakkelijk, wanneer jullie proberen samen te rijden. Daarom staan hier alle namen van de kinderen die meegaan, met hun telefoonnummers

Omdat je dit kampboekje online bekijkt staan er geen namen en telefoonnummers in. Deze staan wel in het papieren kampboekje welke je al hebt gekregen!

Telegrammen

Kampboekje
Data en tijden
Bagagelijst